محبوب‌ترین‌ها

تبلیغات نمایشی چیست

تبلیغات نمایشی چیست؟

  اولین تبلیغ بنری در وب در سال 1994 ظاهر شد و یک تبلیغ در قاب مستطیلی کوچک برای AT&T در وبسایت wired.com بود. از آن زمان تا سال‌ها بعد، اصول تبلیغات نمایشی تا حد زیادی ثابت باقی ماند. تبلیغات نمایشی یا بنر تبلیغاتی، شامل بنری در یک وبسایت است که از دیگر اجزای وبسایت متمایز است و کاملاً شبیه یک تبلیغ است (برخلاف تبلیغات همسان). به عنوان مثال، اغلب دارای تصویر محصول، نام برند و یک کال تو…

تبلیغات ریتارگتینگ

تبلیغات ریتارگتینگ چیست و چگونه به فروش بهتر کمک می‌کند؟

  وقتی کاربران از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، معمولاً تنها درصد بسیار کمی اقدام مورد نظر شما را انجام می‌دهند. این اتفاق ممکن است به دلایل بسیاری رخ دهد. به عنوان مثال شاید کاربر قصد تحقیق بیشتری راجع به محصول دارد. یا کاربر نتوانسته دقیقا آن‌چه می‌خواهد را در سایت شما پیدا کند. در ادامه تبلیغات ریتارگتینگ یا هدفگیری مجدد را بررسی می‌کنیم تا بتوانید با کمک این روش کاربر مورد نظر را به مشتری…

جدیدترین مطالب

محاسبه نرخ ctr

نرخ کلیک (CTR) چیست و چگونه محاسبه می‌شود؟

    نرخ کلیک (ctr) نسبت کلیک به نمایش در یک کمپین تبلیغاتی است. CTR با در نظر گرفتن تعداد کلیک‌های یک کمپین تبلیغاتی، تقسیم آن بر نمایش کلی و سپس بیان رقم حاصل بر حسب درصد محاسبه می‌شود. به…

عملکرد تبلیغات نمایشی

ارزیابی عملکرد تبلیغات نمایشی

هنگامی که کمپین نمایشی خود را بهینه‌سازی کرده و منتشر کردید، اهمیت بسیاری دارد که عملکرد آن را در حالی که در حال اجراست، اندازه‌گیری کنید. معیارهای سنجش تبلیغات نمایشی، تعداد دفعات دیده شدن تبلیغ…

تبلیغات نمایشی چیست

تبلیغات نمایشی چیست؟

  اولین تبلیغ بنری در وب در سال 1994 ظاهر شد و یک تبلیغ در قاب مستطیلی کوچک برای AT&T در وبسایت wired.com بود. از آن زمان تا سال‌ها بعد، اصول تبلیغات نمایشی تا حد زیادی ثابت باقی ماند.…

اتوماسیون بازاریابی

مارکتینگ اتومیشن یا اتوماسیون بازاریابی چیست؟

  مارکتینگ اتومیشن یک تکنولوژی است که فرآیندهای بازاریابی و کمپین‌های چند منظوره را در چندین کانال به طور خودکار مدیریت می‌کند. با اتوماسیون بازاریابی، کسب و کارها می‌توانند مشتریان را با…

تبلیغات ریتارگتینگ

تبلیغات ریتارگتینگ چیست و چگونه به فروش بهتر کمک می‌کند؟

  وقتی کاربران از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، معمولاً تنها درصد بسیار کمی اقدام مورد نظر شما را انجام می‌دهند. این اتفاق ممکن است به دلایل بسیاری رخ دهد. به عنوان مثال شاید کاربر قصد تحقیق…

تبلیغات هدفمند با ادورج

تبلیغات هدفمند با استفاده از ادورج چگونه است؟

  پلتفرم تبلیغاتی ادورج به فروشندگان دیجی‌کالا امکان تبلیغات هدفمند را در دیجی‌کالا می‌دهد. سرویس تبلیغات هدفمند ادورج به دو روش به هدفمند کردن تبلیغات شما کمک می‌کند: 1. انتخاب هوشمند و 2. انتخاب…

فروش مکمل یا cross selling

تکنیک فروش مکمل (Cross-Selling) چیست و فرآیند آن چگونه است؟

فروش مکمل  (Cross-Selling) به معنای فروش محصولات مرتبط یا مکمل به مشتری است. فروش مکمل یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی است و استفاده از این تکنیک برای مشتریان فعلی یکی از روش‌های اصلی ایجاد درآمد…

بیش فروشی یا upselling

بیش فروشی (upselling) و عوامل موثر در آن

بیش فروشی یا upselling یک تکنیک فروش است که به شما این امکان را می‌دهد درباره مشتری خود اطلاعات بیشتری کسب کنید و محصول یا خدماتی را به آن‌ها ارائه دهید که به بهترین وجه نیازهای آن‌ها را برآورده…

افیلیت مارکتینگ

همه چیز درباره افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی وابسته

  افیلیت مارکتینگ فرآیندی است که در آن ناشران با تبلیغ یک محصول یا خدمات ساخته شده توسط خرده‌فروش یا تبلیغ‌کننده دیگر، کمیسیون دریافت می‌کنند. شریک وابسته برای ارائه یک نتیجه خاص به خرده فروش یا…

عضویت در خبرنامه

اگر به مطالب جدید در حوزه تبلیغات هوشمند علاقه‌مندید، ایمیل خود را وارد کنید.

Loading