برای ورود به پنل ادورج، از دو روش زیر می‌توانید استفاده‌ کنید:

روش اول) از طریق وب سایت ادورج

ابتدا وارد وب سایت ادورج شده و روی دکمه ورود کلیک کنید.

ورود به پنل ادورج از طریق وب سایت

اگر فروشنده دیجی‌کالا نیستید یا تاکنون در ادورج ثبت‌نام نکرده‌اید، می‌توانید ازطریق کلیک برروی «ایجاد حساب کاربری»، ثبت‌نام خود را در ادورج، انجام‌دهید.

اگر فروشنده در دیجی‌کالا هستید و تاکنون در ادروج ورود نکرده‌اید، ما برای شما در ادورج حساب کاربری ساخته‌ایم.

می‌توانید برای دریافت رمزعبور خود، مراحل زیر را انجام‌دهید.

1- روی لینک «رمز عبور خودرا فراموش کرده‌اید» کلیک‌کنید.

ورود به پنل ادورج از طریق وب سایت

2- ایمیلی که در پنل مرکز فروشندگان دیجی‌کالا تعریف کرده‌اید را واردکنید و دکمه «دریافت لینک» را برنید.

نحوه ورود به پنل از طریق وب سایت ادورجلینک تغییر/تعریف  رمزعبور به ایمیل شما ارسال می‌شود که می‌توانید با بازکردن لینک، رمز ورود به پنل ادورج را تغییر دهید/تعریف کنید.

حالا با واردکردن ایمیل مرکز فروشندگان دیجی‌کالا و رمزعبور تعریف شده، وارد پنل ادورج شوید.

ورود به پنل ادورج از طریق وب سایت

روش دوم) از طریق سلرپنل ادورج

وارد پنل مرکز فروشندگان دیجی‌کالا شوید.

از منوی «بازاریابی و تبلیغات» بر روی گزینه «تبلیغات» کلیک‌کنید.

ورود به پنل ادورج از طریق سلرپنل ادورج

درصفحه جدید، روی یکی از دکمه‌های «ساختن کمپین تبلیغات پوش نوتیفیکیشن» یا «ساختن کمپین تبلیغات پیامکی» کلیک کنید.

ورود به پنل ادورج از طریق سلرپنل ادورج

درصفحه جدید، کافیست بر روی دکمه «ورود به پنل بدون انتقال مبلغ» کلیک‌کنید تا وارد پنل ادورج شوید.

ورود به پنل ادورج از طریق سلرپنل ادورج

اگر درهریک از مراحل ورود به پنل ادورج یا ساخت کمپین‌های تبلیغاتی، نیاز به راهنمایی دارید، اطلاعات تماس خود را در فرم زیر ثبت کنید تا کارشناسان ادورج با شما تماس بگیرند.

 

     

    عضویت در خبرنامه

    اگر به مطالب جدید در حوزه تبلیغات هوشمند علاقه‌مندید، ایمیل خود را وارد کنید.

    Loading

    پست‌های مرتبط

    معنی دیجیتال مارکتینگ

    دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

    در سال‌های اخیر، دیجیتال مارکتینگ خیلی سریع وارد صحنه بازاریابی شده است و تأثیرات آن بسیار زیاد بوده است. بازاریاب‌های سنتی و شرکت‌های قدیمی تلاش کرده‌اند تا با دنیای همیشه در حال تغییر بازاریابی اینترنتی همگام شوند، در حالی که مشتریان، رهبران و مشتریان در این چشم‌انداز جدید ماهرتر شده‌اند. اما…

    محاسبه نرخ ctr

    نرخ کلیک (CTR) چیست و چگونه محاسبه می‌شود؟

        نرخ کلیک (ctr) نسبت کلیک به نمایش در یک کمپین تبلیغاتی است. CTR با در نظر گرفتن تعداد کلیک‌های یک کمپین تبلیغاتی، تقسیم آن بر نمایش کلی و سپس بیان رقم حاصل بر حسب درصد محاسبه می‌شود. به عنوان مثال، اگر یک شرکت یک کمپین تبلیغاتی را اجرا کند که 10000 بازدید و 500 ایجاد کند، CTR آن کمپین…

    عملکرد تبلیغات نمایشی

    ارزیابی عملکرد تبلیغات نمایشی

    هنگامی که کمپین نمایشی خود را بهینه‌سازی کرده و منتشر کردید، اهمیت بسیاری دارد که عملکرد آن را در حالی که در حال اجراست، اندازه‌گیری کنید. معیارهای سنجش تبلیغات نمایشی، تعداد دفعات دیده شدن تبلیغ شما، تاثیر آن در جلب توجه و اینکه آیا تبلیغ شما برای کسب و کار شما سبب ایجاد درآمد شده است یا خیر را…