جدول عملکرد کمپینها
برای مشاهده گزارشی جامع از عملکرد کمپینها، از منوی سمت راست وارد بخش گزارش عملکرد شوید.
در این قسمت میتوانید گزارش عملکرد تمام کمپینهای پایانیافته خود را مشاهده کنید. همانطور که در تصویر بالا مشخص است در این جدول میتوانید موارد زیر را مشاهده کنید:
نمایش: تعداد پیامکهای دریافتشده؛
تعداد کلیک: تعداد کلیکهای یکتا بر روی لینک موجود در پیامک؛
تعداد فروش: تعداد اقلام تبلیغشده که به فروش تبدیل شدند؛
نرخ کلیک: نسبت تعداد کلیکها به تعداد پیامکهای دریافتشده؛
نرخ تبدیل: نسبت تعداد اقلام فروختهشده به تعداد کلیکها؛
هزینه کمپین: هزینه نهایی که بابت یک کمپین پرداخت کردید.
- دقت کنید به سبب آن که ممکن است کاربران تا چند روز بعد پیامک را باز کرده و بر روی لینک کلیک کنند، این اطلاعات ممکن است بهروزرسانی شود.
جزئیات عملکرد هر کمپین
با کلیک کردن روی نام هر کمپین وارد صفحه جزئیات عملکرد آن کمپین میشوید. در این قسمت اطلاعاتی مانند روز اجرای کمپین، هزینه ارسال هر پیامک، جامعه هدف و بودجه کمپین را مشاهده میکنید.
همچنین در ادامه قسمت عملکرد کمپین میتوانید گزارش جزئیتری از کمپین خود را روی نمودار ببینید؛ که شامل تعداد پیامکهای ارسال شده، نرخ کلیک (نسبت تعداد کلیک به تعداد مشاهده) و نرخ تبدیل (نسبت تعداد اقلام فروختهشده به تعداد کلیک) است.
در این بخش میتوانید پارامترهای کمپین خود را به صورت کامل مشاهده کنید.
در بخش عملکرد کمپین تعداد کل پیامکهای ارسال شده، نرخ کلیک و نرخ تبدیل، و همچنین نموداری از درصد پیامکهای دریافتشده و دریافتنشده را مشاهده میکنید.
داشبورد: گزارش عملکرد تجمیعی
نمودار گزارش تجمیعی
در بخش داشبورد، گزارش کاملی از شاخصهای ارزیابی تمامی کمپینهای خود را روی نمودار مشاهده میکنید. به این منظور ابتدا بازه زمانی مورد نظر خود را انتخاب کنید: 7 روز قبل یا 30 روز قبل.
سپس پارامتر ارزیابی مورد نظر خود را انتخاب کنید: نمایش، نرخ کلیک، نرخ تبدیل یا هزینه. نمایش توزیع اطلاعات روی نمودار بر اساس این پارامتر مشخص خواهد شد.
گردش کیف پول
در ادامه در بخش داشبورد، بخش گردش کیف پول را مشاهده میکنید. در این قسمت موجودی فعلی و سابقه تمام تراکنشها در کیف پول AdVerge شما به ثبت رسیده است. تاریخ، نوع هزینه، توضیحات و گردش پول شما در این بخش مشخص شده است. همچنین این اطلاعات که این تراکنش توسط چه کسی انجام شده، آمده است.
انواع گردش پول
تراکنش بانکی: این نوع تراکنش مربوط به شارژ کیف پول از طریق درگاه پرداخت است که در مراحل ساخت کمپین اتفاق میافتد و موجودی کیف پول شما را افزایش میدهد.
پرداخت هزینه کمپین: این نوع تراکنش بابت کسر شدن موجودی از حساب پس از انتشار کمپین، به ازای یک کمپین است.
لغو کمپین: این نوع تراکنش بابت غیرفعال/ لغو کردن کمپینهای منتشرشده، با مبلغی برابر هزینه کمپین انجام میشود و موجودی کیف پول شما را افزایش میدهد.
بازگشت وجه هزینه پرداخت شده برای کمپین: این نوع تراکنش پس از اتمام کمپین و نهایی شدن تعداد پیامکهای دریافتشده انجام میشود و مبلغی برابر با هزینه مربوط به پیامکهای دریافتنشده به صورت سیستمی به کیف پول شما برمیگردد.